Dragonball Online 19

aNa MusLim !!!

aNa MusLim !!!

Jumaat, November 19, 2010

“BBQ IFTAR JAMA’EI + WRELESS PETRO + BIRTHDAY PARTY”

Salamualaik kepada semua penggemar blog… tk trlambat untuk sy ucap kan selamat hari raya aidil adha… SENYUM SOKMO DEHH!!!


Untuk entry kali ini saya nak share jak kepada semua tntang program yang sy dan kwn2 tlah jln kan blan lepas… lau anda semua nk baca sila kan.. =)


Tajuk entry kali ini adlah “BBQ IFTAR JAMA’EI + WRELESS PETRO + BIRTHDAY PARTY”


Pada 28/10/2010 bersamaan hari khamis mlm jumaat, program ini di adakan.. berkat bergabung tnaga sesame semua kami dpt menjalan kan prog bbq nie dgn jaya nya dan semua gembira.. =)


Tjuan dilakukan adalah untuk mngerat kan hubungan persaudaraan, di smping penghargaan kepda semua ajk iftar dan wireless petro kerna bertungkus lmus dan mlncar kan kedua2 event itu pd blan ogos yang lalu.. gud job smua.. tqvm…


Segala kelengkapan untuk berbbq telah siap di sedia kan.. antara bhan2 nye.. ayam 5 ekor.. sosej2 (byak gak)..bebola ikan..air sarsi..tembikai..kek (iftar jama’ei).. cikiedis(kopok2. Cokelat2 dan sbg nya)… abg fadhil slaku taiko tlah bertugas sbg pemerap ayam2 tok bbq.. hehe, pro kata kan..


Kami saling bekerja sama,bertungkus lmus untuk mnyiap kan segala juadah.. semua bergembira.. apatah lagi kami smua bgaikan adik bradik.. sling bergelak ktawa.. dgan telatah man membuat lawak sandi nya.. dan knakalan smua untuk mngusik nakal cik reha kita.. hahaha…smua bergembira nampak.. =)


Slepas siap smua ( da slesai bakar ayam2 sosej tue) kami pon mkn dgan girang nya… nk tnya semua kenyang kan..??? hehe.. sori laa sapa yang tk dapat tue maaf laa eak.. hihi


Slepas siap kemas2, smua tlah balek.. sy dan beberapa kwn2 yang lain telah membuat besday surprise kwn sy yg nama nya seha.. di smping mnymbut besday dak2 yg lahir blan 10 trmasok sy,jannah n dayah.. kek tlah d sponsor oleh dayah untuk rumet nya seha.. sedap kek tue.. haha


Dlm diam reha tlah membeli tepung.. untuk dtabur kat seha.. msing2 bertempiaran lari dri trkena tpung.. spa2 yang terkena tpung sorie eak.. hehhe.. jd kan itu knangan ya… =)


Ya ya ya… Wlau apa2 pon.. kta semua hepy.. bergembira.. (O_o)

Thanks kpada smua kerna sudi membakar ayam..membuat air..membeli barang2 dan sbagai nya.. semoga smua ini mnjadi knangan manis buat kta bla hbis blajaq nti.. semoga ukhuwah antara kta berpanjangan.. di berkati ALLAH hendak nya..


Ini lah dia snapshoot time prog tue.. smoga nikmati nya.. bagi yang tk hdir sorie eak.. hihi.. nti wat lg.. tue laa sapa suh balek awai2.. hehe.. so enjoy..

layyaannnn….


~Snap2~





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...